Reklamace a vrácení zboží

Poznámka: Eshop Profibio provozuje společnost Dental supply s.r.o.

Vaše spokojenost je pro nás na prvním místě. Občas se ale může stát, že ne všechno není přesně podle Vašich představ. Jak tedy takovou situaci řešit?

Odstoupení od smlouvy 

Dorazil Vám balíček a uvědomili jste si, že zaslané produkty vlastně nechcete? Není problém. Jako spotřebitel máte ze zákona nárok na odstoupení od smlouvy do 14 dnů od zakoupení. 

Prosím, berte na vědomí, že některé druhy zboží nelze vrátit bez udání důvodů (viz § 1837 NOZ), vč. registrovaných léčivých přípravků. V případě, že jste si u nás zakoupili registrovaný léčivý přípravek, není možné ho vrátit v rámci 14ti denní lhůty bez udání důvodů.

Jak postupovat? 

  1. Pošlete nám na email info@profibio.cz informaci o odstoupení od smlouvy. Tento krok urychlí celý proces.
  2. Nepoškozené a neopotřebované zboží v originálním obalu nám zašlete na náš sklad (Závodu míru 241/70, 360 17, Karlovy Vary - Stará Role) spolu s fakturou k objednávce. Prosím, nezasílejte balík na dobírku, taková zásilka nebude převzata. Do balíčku přibalte informaci pro naše skladníky, aby věděli, co mají s balíčkem dělat. Vyplňte a vložte tento formulář.
  1. Pokud bude vše v pořádku, do 14ti dnů od doručení vráceného zbožíVám vrátíme peníze stejným způsobem, jakým jste nám je uhradili (tj. např. bankovním převodem), leda byste souhlasili s jiným způsobem platby.

Vezměte prosím na vědomí, že bude-li nám zboží vrácené poškozené, opotřebené nebo částečně spotřebované, vzniká nám nárok na náhradu újmy tím vzniklé a máme právo si tento nárok jednostranně započíst proti vašemu nároku na vrácení kupní ceny.

Reklamace

V případě, že Kupující obdrží zboží v rozporu s kupní smlouvou nebo pokud se v záruční době objeví skutečnosti bránící obvyklému používání zboží, má právo uplatnit reklamaci. Kupující se zavazuje prohlédnout zboží po jeho převzetí s cílem zjistit případné vady a poškození.

Spotřebitel, který je Kupujícím, může uplatnit reklamaci v případě vady, která se projeví na věci do dvou let od jejího převzetí. Právo na reklamaci z vadného plnění nevzniká, pokud Kupující sám způsobil vadu. Opatření proti vadám nezahrnuje opotřebení věci způsobené normálním užíváním nebo odpovídající míře předchozího používání u použitého zboží.

V případě vady může Kupující požadovat odstranění vady. Volitelně může požadovat dodání nového zboží bez vad nebo opravu věci, pokud zvolený způsob odstranění vady není možný nebo je ve srovnání s druhou možností nepřiměřeně nákladný.

Lhůta pro vyřízení vaší reklamace 

Pokud jste spotřebitel, reklamace bude vyřízena ve 30 denní lhůtě.

Jak postupovat?

A) Zboží je poškozené 

Zkontrolujte si prosím zásilku pečlivě při přebírání od dopravce. Zásilku, která jeví známky poškození nebo otevření, nepřebírejte.

Je-li zboží poškozeno, ačkoliv byl obal neporušený, kontaktujte nás co nejdříve na email info@profibio.cz.

B) Zboží bylo dodáno nekompletní, neodpovídá objednanému typu nebo vykazuje vady na jakosti

  1. Kontaktujte nás co nejdříve po zjištění problému na email info@profibio.cz s informací o reklamaci / problému. Využijte tento formulář.
  2. Vadné zboží nám zašlete na náš sklad (Profibio (reklamace), Závodu míru 241/70, 360 17, Karlovy Vary - Stará Role) spolu s fakturou k objednávce.
  3. Do 3 pracovních dnů Vás budeme informovat o postupu v reklamaci.

Na dárky, které jsou poskytovány zdarma, nelze uplatňovat žádná práva spotřebitele. Takové zboží splňuje podmínky Darovací smlouvy a veškeré normy podle platné legislativy ČR. 

 

Tento Reklamační řád je platný a účinný od 1. října 2023.